niedziela, 25 maja 2014

NA ŚMIERĆ GENERAŁA

W DZISIEJSZE NIEDZIELNE POPOŁUDNIE ZMARŁ GEN. WOJCIECH JARUZELSKI. POLSKI BOGOOJCZYŹNIANY  MOTŁOCH ZYSKAŁ SPOSOBNOŚĆ WYTARCIA SOBIE GĘB OBRZYDLIWIE  ZAPASKUDZONYCH NIENAWIŚCIĄ. JUŻ DZISIAJ, W KILKA GODZIN PO ŚMIERCI GENERAŁA, W INTERNECIE UCZYNIŁO TO DWÓCH HISTORYKÓW Z PROFESORSKIMI TYTUŁAMI I JAKIŚ GÓWNIARZ – PRZYWÓDCA NARODOWCÓW. NIENAWIŚĆ JEST JAK ŁAJNO, LECZ JEST GATUNEK LUDZI, KTÓRZY Z  LUBOŚCIĄ SMARUJĄ SOBIE NIM GĘBY. JUTRO OD RANA ZACZNIE SIĘ FESTIWAL POPISÓW WSZELKIEGO AUTORAMENTU GÓWNOJADÓW W SPRAWIE MIEJSCA  POCHÓWKU  ZMARŁEGO I CHARAKTERU POGRZEBOWEJ UROCZYSTOŚCI.


NAJBLIŻSZEJ RODZINIE GENERAŁA PRZESYŁAM SZCZERE WYRAZY WSPÓŁCZUCIA. PROPONUJE TEŻ, BY PODJĄĆ DECYZJE O JAK NAJSKROMNIEJSZYM POGRZEBIE NA JAKIMŚ PROWINCJONALNYM CMENTARZU. I NIE DOPUŚCIĆ DO UDZIAŁU W NIM WSZELKIEGO AUTORAMENTU SIEWCÓW NIENAWIŚCI, A WIĘC TZW. POLITYKÓW I NAUKOWCÓW IN SPE ORAZ PISMAKÓW – CZYLI PRZEDSTAWICIELI NAJBARDZIEJ SPODLAŁEJ W III RP PROFESJI.


NIE NALEŻAŁEM DO ENTUZJASTÓW POLITYKI GENERAŁA, Z INNYCH WSZAKŻE WZGLĘDÓW NIŻ TE, KTÓRE MOTYWUJĄ BOGOOJCZYŹNIANĄ HOŁOTĘ. SPOSOBIŁEM SIĘ BY DAĆ TEMU WYRAZ W ARTYKULE OPUBLIKOWANYM BODAJBY W MYM BLOGU. NIE ZDĄŻYŁEM ZA ŻYCIA GENERAŁA. NIE ZROBIĘ TEGO NA PEWNO PO JEGO ŚMIERCI. JEŚLI ISTNIEJE ŻYCIE POZAGROBOWE, BĘDĘ MIAŁ SPOSOBNOŚĆ POWIEDZIEĆ MU TO OSOBIŚCIE. DO ZOBACZENIA, GENERALE !


 

6 komentarzy:

  1. Nie byliśmy jego podwładnymi ale spełnialiśmy Jego polecenia. Jestem i byłem dla Niego zawsze pełen szacunku jako żołnierza Kawalera Orderu Virtuti Militari. Wybieram się na Jego pogrzeb mimo że spodziewam się ekscesów. Wiesławie! Pozdrowienia i dużo zdrowia .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie należałem do PZPR - a ze strony władz reprezentowanych przez Generała miałem tylko więcej kłopotów - ale pomimo tego uważam, że jest to prawdziwy Mąż Stanu. Będziemy mieli sposobność przekonać się, czy na podobne miano zasługuje obecny Prezydent RP. Uważam, że (to napisałem u siebie na blogu) Generałowi należy się minimum cm. Powązkowski i stosowne do tego obrzędy. Od obecnych polskich władz nie oczekuję niczego więcej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta władza idzie na psy, skoro nie umie człowieka godnie pochować i to człowieka pełnego honoru do końca swych dni. Drugi pieprznąłby wszystko i wyjechał z kraju. Znosił upodlenie tyle lat, wydany na żer prawicowego i narodowego pospólstwa. Już NIGDY nie zagłosuję na nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam - buziole wysyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szmatławiec
    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/pogrzeb-wojciecha-jaruzelskiego-bedzie-kosztowal-60-tysiecy-zlotych-zaplaca-podatnicy_403384.html
    Pogrzeb Wojciecha Jaruzelskiego będzie kosztował 60 tysięcy złotych! Zapłacą podatnicy
    http://okres-prl.blog.onet.pl/2012/10/31/ile-kosztowala-wycieczka-do-smolenska-sp-prezydenta-l-kaczynskiego/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Elizo, dziękuję za słodkie buziole. Nawet Pani nie wiem jak Panią lubię.

    OdpowiedzUsuń